Thursday 8 April 2010

Summer (in the city)

Wat een ongelooflijk heerlijke dag was het vandaag, niks anders gedaan dan genieten in de zon, met het fijnste gezelschap. Dit soort dagen herinneren me eraan dat alle narigheid totaal niet belangrijk is, al het pretentieuze gelul hang ik lekker in de boom. En er niet meer naar omkijken.

Gister was ook al zo fijn, in het park gezeten met fijne mensen en fijne wijn, daarna met Jule naar De wereld draait door geweest, daarna buiten wat gegeten met z'n tweeen. (Buiten! 'S avonds! Het is zover!) Daar kan ik erg blij van worden kan ik je zeggen, van die voorproefjes op de zomer. De parade komt er ook weer aan, Den haag en Amsterdam dit jaar, ik heb er nu al zin in. En Parijs, twee keer sowieso om naar uit te kijken! Langs de seine zitten, naar pop in, truskel en alle andere leuke barren en cafeetjes, samen met m'n lief en ons clubje. Ik laat m'n haar weer lang groeien en ga nog even hard aan school. Daar doe ik het allemaal voor!

No comments:

Post a Comment